08 juni 2009

Dessa fick följa med hem.


Ok då, jag skall inte hålla er på sträckbänken längre!
Dessa två läckra qulitade kuddfodral var det som jag
hittade på vägen till Mamma. De gick inte att motstå
trots att priset var som det var... Deras plats kommer
att bli på min dagbädd med massor av andra kuddar.
Skall byta fodral på ett par av dem nu med andra ord.
Kommer att bli fint det där! ;0)
Vad jag fick hos Mamma får vänta nå´n dag. =0)

Nu skall jag faktiskt gå till kojs. Känner att huvud-
värken ligger och lurar. Så den skall jag försöka att
sova bort!

Sköt om er!

7 kommentarer:

Jenny sa...

Hej!
Superfina kuddfodral du fick tag på!!

Har haft huvudvärk hela dagen..det blir sängen för mig oxå nu,

Kram och godnatt,
Jenny

Stjärnor & Champagne sa...

Dom är verkligen jättefina och framföallt till en dagbädd. skall bli spännande att se...

Kramis Anne

Hemma hos lilla mig sa...

Dessa kuddfodral är ju så fina. Grattis till dit fina köp. Hoppas att du kunde sova bort huvudvärken.
Kram

STENLYCKA sa...

Härliga kuddfodral så söta. Kommer att bli fint på din dagbädd.
Hoppas huvudvärken försvann under natten så att du mår bra idag!
KRAM

Maria sa...

Så fina kuddfodral du köpt,
kul när man hittar något fint
som man tycker om!=)

Hoppas att din huvudvärk
är borta idag,må så gott!

Kram Maria

Glitter och Marsipan sa...

Så underbara quiltade kuddfodral,det kommer bli jättefint.
Må så gott
kramar Anette

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du fick sova utan huvudvärk. Jättefina quiltade kuddfodral, såna är toppen för dom blir aldrig skrynkliga. Kommer och bli superfint i din soffa.
Ha det gott och kram till dig vännen
AnnaMaria