14 juni 2009

Äntligen lite kreativ!


Oops, jag inspirerades visst av ett smycke jag såg...
Har gjort det här hjärtat idag och det skall bli en
present åt en bekant. Vet bara inte om jag är rikigt
nöjd... Det blev kanske lite stort. Jag får värka på
det ett par dagar. Tänkte hänga det i en läderrem
eller liknande. Vad tror ni?
Det har blivit lite mer "oops" idag... Åkte till sta´n
för att skaffa material till hjärtat. Jag och sta´n är
ingen bra kombination för min plånbok! Men å andra
sidan vann jag 4000 kr på trav igår... Hurra! =0)
Ni skall nog få se vad jag hittade en annan dag tror
jag.
Idag har vi planerat lite för semestern! Har bokat en
kort tripp till Danmark. Känns kul att ha något att se
fram emot under de veckorna. Ja, förutom att vi skall
vara kattvakter uppe hos Mamma i Bohuslän då! Det
går inte av för hackor det heller, om vädret är fint.

Ha en skön Midsommarvecka!

11 kommentarer:

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej.
Tack för titten hos mej.
Vilken turgumma du är,4000,det är inte illa.
En sån vacker tegelpanna med decourpage.
Ha en finfin midsommarvecka.
kram Anette

Jenny sa...

Hej Vännen!
Åh vad kul med en travvinst!! 4000 kan man ha mycket roligt för:)

Jag tycker hjärtat är jättefint, vad duktig du är!!

Ha en toppenvecka,
Kramis Jenny

hemma hos lilla mej sa...

Grattis vad kul att du vann på trav.Förr spelade jag ofta .Kul att få extrapengar.Vad mysigt att åka till Danmark.Vart bor lilla mamma i bohuslän för det är ju himla fint.Jag kommer ju från Göteborg.Fint hjärta du har gjort.Ha en skön kväll kramiz ~~~~RITA~~~~~~.

Kerstin - Syster Grön sa...

Grattis till vinsten!! Jag tycker som tidigare talare, att du är väldigt händig, fiiint!

KRAM!
/ Kerstin

A home far away sa...

Wow vann du så mycket pengar, grattis!

Ha en fin dag
Kram Gunilla I Singapore

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis, det var ju en storvinst! Det går ju inte och vinna på trav.. vi har spelat ibland, men det blir sådär 2-3 rätt! Du är duktig, det blir kul och sätta sprätt på dom pengarna. Jag tycker hjärtat är fint, det gör väl inget om det är stort. Är inte det modernt föresten.
Kramis AnnaMaria

Ebbas änglar sa...

Hej!
Tack snälla du för fina ord på min blogg!! Kul med nya bekantskaper =)
Ha det bra du med, kram Malin ^^,

Stjärnor & Champagne sa...

Den ser fin ut, lite svårt att bedöma storleken på bild. Kan ju bli jättefint med läderrem....Orkeslös ja, usch det är inget kul att känna sig så här. 4000 på trav, åhh stort GRATTIS. Spännande att se vad du har inhandlat. Vi har också bokat en kort tripp till Danmark i sommar och lite Österlen.

Kramis Anne

Stjärnor & Champagne sa...

Psstt ingen Ducati, hihi...

Kramis A

STENLYCKA sa...

Gattis till vinsten hoppas du gör något trevligt för pengarna.
Hjärtat ser jätte fint ut.Du är så händig.
Ha en bra medsommarvecka!
KRAM

lisbeth sa...

hej! hitta just nu till din blogg, lyckans ost vinna 4000 på trav, tur eller skicklighet..x-a pengar är alltid välkomna..såå vacker tegelpanna har jag aldrig sett..
hälsningar Lisbeth