02 maj 2009

Välkommen Sköna Maj!


Tänk att det redan är maj nu! Var tar tiden vägen?!
Vi har en härlig tid framför oss nu. Den bästa på hela
året. Underbart!!

Är det någon som börjat planera årets sommarsemester?
Jag vill gärna börja så smått men jag bor med en som
stretar emot så gott han kan. Såg något på tv härom
kvällen som fick mig att längta efter en tur till Bulgarien
igen. Vi har varit där två gånger och första gången var
den bästa. Då var vi i Albena och dit vill jag gärna åka
igen. Köpte den söta hästskon där.

Vi har ju dock vår New York-resa att se fram emot till att
börja med. Om mindre än två veckor bär det iväg. Men
den där influensan som härjar ett ju ett smolk i glädje-
bägaren tyvärr. Bara att vänta och se hur det utvecklar
sig. Kanske är den inte så farlig som de först trodde.

Ha nu en fortsatt skön helg!


6 kommentarer:

Jenny sa...

Hej!
Tack för din fina kommentar hos mig!
Vilken söt hästsko du köpte i Bulgarien,där har jag aldrig varit.

Hoppas det inte blir värre med den där svininfluensan så att ni kommer iväg till NYC:)

Ha en skön helg,
Kram Jenny

Vit poesi sa...

Låter härligt med New york!! Pulserande stad med mycket shopping :-) Har också varit i Bulgarien. Skall åka i höst, men har inte bestämt mig för var! Roligt att besöka en blogg där jag aldrig varit.
kramar Malin

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det ska bli kul och se foto från er New York resa. Vilken gullig hästsko du köpte i Bullis.
Kram till dig
AnnaMaria

Stjärnor & Champagne sa...

Tack för besök hos mig, alltid lika roligt när någon tittat in och framförallt lämnar en kommentar. Skrattade gott där du skrev om dina skor, jag är precis likadan.

Kram Anne

Lissboden sa...

Hej!
Kul att du tittade in i min blogg.
Vilka vackra blommor du har i trädgården!
Härligt att få fundera på sommarsemester. Jag skall ta med mig maken och åka till Mallorca. Vi skall bo utanför Palma så det blir både bad och lite shopping. Perfekt mix, tycker jag.
New York låter toppen. Dit vill jag också åka någon gång. Jag tror inte du behöver oroa dig för influensan. Jag läste just att den inte är så allvarlig som de trodde.
Ha en skön söndag!
Kram/Maria

Glitter och Marsipan sa...

Hallojsan.
Älskar också att planera semester.
Men du,vilken resa ni har framför er.
Jag kan vara lite shåpig med influensaviruset,men det verkar inte vara så alvarligt.
Ha det finfint.
kram Anette