07 maj 2009

Slottsdrömmar...

Då var jag hemma igen efter kick-offen med jobbet.
Det var en lång dag igår som avslutades med besök på
Läckö Slott. Det var vackert! Tänk att få bo i sådan
miljö. Fastän mer ombonad vad klart!! =0)

Foto inne på gården.


Fin skugga på innergårdens fasad.


Vackert gammalt fönster. Om än något smutsigt…


Fönster i stallet.








Givetvis tog jag foto på blommor! Var dock lite stressad
när jag tog dem för kamerabatteriet var på upphällningen.
:0(


Idag hann jag, lyckligtvis nog, besöka en spännande liten butik
som jag såg när jag tog en kort promenad igår kväll. Här är vad
jag hittade. Några av sakerna till rena fyndpriset bl.a stämpeln
med julmotiv. Kul!
Är det möjligtvis någon som kan tipsa en oförstående om varför
ens favoritbloggars inlägg under rubriken "Bloggar jag gärna kika
på" inte uppdateras på min blogg så att säga?!
Jag ser de gamla inläggen på min blogg just nu. Men går jag
däremot in på min mans inloggning på datorn så syns de senaste
inläggen. Varför?!
Kram från en undrande
PS. Nu när jag lagt in mitt eget inlägg så blev de andra
uppdaterade också. Men att bara logga in på bloggen hjälper
inte för att de skall synas. Jag fattar ingenting...

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var några år sen jag var på Läckö slott, men jag kommer ihåg den där rosa färgen, vackert. Fina kort fick du där. Jag har också märkt konstiga saker med inlägg idag, ibland syns dom inte, och så syns dom..heltokigt!
Kram och hoppas du ser detta
AnnaMaria

Jenny sa...

Hej!
Vad fina bilder från Läckö Slott, har faktiskt aldrig varit där. Frågade precis sambon som sitter bredvid om vi inte kan åka dit i sommar:)

Vet tyvärr inte varför det inte uppdateras på din blogg..

Ha en jättebra fredag,
Kram Jenny

Kristall & Pynt sa...

Tack för din kommentar på min blogg,Fina bilder du visar. Ha det gott

Hannahs Bod sa...

Hej Hej!! Såå vackra bilder du bjuder på, jag älskar fönster, skulle kunna ha ett hus med bara förnster, olika allihopa så att jag kunde gå runt och inspirera mig.
Må gott Hannah

carina sa...

Kul att du vill vara med i min tävling.
Jag kan inte förklara varför min blogg reagerar som den gör när en del kommentarer läggs....jag och teknik du vet...
Roligt med kick off..jag har hört talats om sådana men aldrig varit med på någon, kanske för att jag har varit kommunanställd i snudd på hela mitt liv...du vet, de närande och tärande.
Läckö slott visar sig ha en hel del spännande att se..attdet sedan fanna en shop i närheten med saker som man bara måste ha...är ju ett plus.
Kramar/Carina