27 maj 2009

Jag hade en plan... :0(


Idag, tänkte jag så käckt, åka på loppis efter jobbet.
Trodde jag ja... Som vanligt nu för tiden dök något
annat upp och förstörde hela planeringen. Mitt gamla
jobb... Så jag tillbringade en del tid där och när klockan
var halv sju och jag kunde gå hem var det bara att
inse att det var för sent för loppis! Jag som sett så fram
emot det sen i morse då jag såg att de nuför tiden har
öppet onsdagar och lördagar. Det var jättelängesen jag
var där. Kan inte gå på lördag för då skall jag och min
Kära Mor åka till Danmark över dagen. Det ser jag
fram emot! Men det var allt bra surt här en stund i
kväll... För visst ser det spännande ut?!

3 kommentarer:

Hemma hos lilla mig sa...

Ja, det ser verkligen spännande ut. Trist att du inte hann besöka loppisen.
Vad mysigt att åka med kära mor till Danmark. Ha, det så trevligt.
Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

När man kommer in där får man koppla på örn-blicken. Det är så där lite småpirrigt spännande, man vet ju aldrig vilka fynd man kan hitta. Ha en skön dag i Danmark.
Kram till dig
AnnaMaria

Stjärnor & Champagne sa...

Åh vad härligt att åka till Danmark, njut från mig också...Attans att du missade loppisen, nya tag nästa vecka. Jag såg en rosa skål på morgonen när jag cyklade förbi, men nähä den fanns inte kvar när jag kom.

Kramis Anne