22 maj 2009

Hogsommar i N.Y!

Josses, vad varmt vi haft idag! Narmare 30 grader.
Igar var det nastan lika varmt. Da tog vi tog en
promenad i Central Park. Vackert!
Idag har jag letat efter pysselbutiker. Hade hittat
nagon redan hemma men jag blev besviken nar jag
kom dit. Tyvarr. Och den andra jag sprang pa av en
slump i samma omrade var inte battre den. Suck...
Har inte riktigt hittat de saker jag hoppades pa men
en del annat... :0)
Tack for era glada tillrop! Battre rapport och foton
i mangder kommer sa smaning om. Ser inte fram emot
den langa resan hem i morgon... Hoppas att vi kan sova
pa planet!
Kram pa er!

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

30 grader, wow. Här regnar det och ser småuggligt ut! Ska bli kul och se dina foton och vad du köpt. Hoppas resan blir lugn.
Kramis AnnaMaria

Jenny sa...

Hej! O, 30 grader, det låter härligt! Här är det mörkt o grått idag, har regnat inatt..

Hoppas ni får en bra hemresa,

Ser fram emot fler NY bilder sen:)

Kramis Jenny

Huset på landet sa...

Ojoj vilken värme! Dubblet fler grader än här ;). Hoppas att resan hem går riktigt bra!
I såna jättestäder är det så svårt att hitta just de perfekta butikerna då utbudet är så enormt!

STENLYCKA sa...

Så roligt att du skriver till oss. Vilken härlig resa och varmt och skönt har du också.
Önskar dig välkommen hem och ha en bra resa tillbaka!
Många Kramar

Jannicke sa...

Hei! Så herlig å være på ferie i NY!!
Og SÅ varmt!!!
Tusen takk for koselig hilsen til meg ;o)
Fortsatt riktig god ferie!!
klem J.