02 april 2009

Våren är här!!!


Nu måste det väl ändå vara Våren som är här?! Det
är ju underbart väder för andra dagen i rad! Och idag
tog jag på mig min tunna jacka och inget värmande
kring halsen. På hemvägen vid 18-tiden gick jag med
öppen jacka utan problem. Underbart!!

Vad skönt att det är fredag i morgon igen! Dessa "nya"
veckor med ledig onsdag är ju helt perfekta! Synd bara
att det endast är varannan onsdag som är aktuell. Men
det är ju klart bätte än inget! Desto tråkigare att jag
kanske måste byta jobb framöver. Då kan jag nog inte
njuta av den fördelen längre... Surt. Har ju precis börjat
mitt nya liv!! =0)

Usch, det kittlar lite i min hals... Inte bli sjuk nu!

Ha en skön helg!


2 kommentarer:

Jenny sa...

Heej! Visst har det varit en härlig dag idag riktig vår!! Det var riktigt varmt på vår framsida där jag höll på med blomplantering och tvätt av trädgårdsmöbler:)

Missade ditt förra inlägg, vad fina presenter du fick på födelsedagen, underbara smycken och blommor:)
Visst är det skönt med lediga dagar mitt i veckan!

Ha det bra,
kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Nu får det vara vår! Fniss.. Ja visst är det skönt med lättare kläder. Man får liksom nya krafter av värme och ljus. Hoppas inte du fått ont i halsen nu. Så mkt fint du fått, tänk den ljusrosa skålen med vitsippor. En sån ska jag önska när jag fyller år.
Ha en fin helg
Kram till dig
AnnaMaria