22 april 2009

Tips i New York, någon??


Är det någon som har tips på mysiga butiker i New
York? Eller kanske rent av hobby/pysselbutiker?!
Jag som i hur många år som helst drömt om att få
besöka en av Rachel Ashwells "Shabby Chic"-butiker
missar ju tyvärr detta när jag äntligen skall "over
there"då hon har fått slå igen och lägga ned alltihop
så vitt jag förstått. Snyft!!
Såg hennes program på någon av våra satellitkanaler
för säkert snart tio år sen och fastnade direkt. Jag
älskar hennes stil! Vitt, blommor, spetsar och ljuva
pasteller. Givetvis är alla böcker inköpta! Det är så
vackra bilder att jag blir helt sjuk!


4 kommentarer:

Kerstin sa...

Tack för lyckönskningarna, och lyckliga du som ska få åka till The big apple, det vill jag med!!!

Vill du vara med och tävla?

Kramar Kersitn

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ska du till New York du din lyckost. Önskar jag kunde tipsa dig.. Dom böckerna du skriver om ska jag kolla, finns kanske inte kvar längre.
Kram till dig
AnnaMaria

Hanna sa...

Så mycket vackra rosor!
Hanna

Kerstin sa...

Gud vilken häftig bok!! Den ska jag kolla efter...Tradera kanske?

Vad snäll du är som inte vill ta chansen från någon annan, det tycker jag var otroligt omtänksamt!

Tack för fint stöd och uppmuntran!

Kramar / Kerstin