13 april 2009

Snart slut på det roliga...

Så är det plötsligt Annandags Påsks kväll... Varför går all
ledig tid så fort? Jag hade kunnat stanna hemma hur länge
som helst och bara vara känns det som. Älskar helt enkelt
att vara hemma...
Idag var min man ute och körde den senast inköpta Ducatin
för att prova hur sadeln blev efter vissa justeringar. Han var
väl ganska nöjd även om den är lite hård. Jag passade på att
ta mig en tur när hojen ändå var ute. I sällskap av min man
vad klart! Behöver lite stöd eftersom jag är så himla ringrostig
när det gäller körandet... Det gick väl ganska bra förutom två
"kärringstopp". Blev så orolig att bli påkörd bakifrån när det
hände. Usch! Jag var nervös hela turen men det skall väl bli
bättre när jag fått in vanan igen. Sadeln var ok för min del också
även om jag når ner något sämre... =0)
Sitter här och funderar på om jag skall beställa från Panduro i
kväll. Erbjudandet om 20% går ju ut idag. Men sist tog det ju en
halv evighet att beställa och jag vet inte om jag ids... Hmm...
Dagens bild på den söta Bellisen kommer från planteringstrågen
utanför jobbet som fick nya fräscha plantor i veckan som gick.
Härligt!
Ha en skön vecka!

4 kommentarer:

Lantligt i stan sa...

Kul att du tittade in till mig! Jag sitter också här och har lätt ångest, att påsken och ledigheten snart är slut! Lyckligtvis är jag ledig även i morgon, men på onsdag är det jobbardag igen. Vilka vackra bilder du visar! Maten ser smaskens ut i föregående inlägg! Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram Anki

Jenny sa...

Hej! Fin bellis du visar! Älskar de blommorna!
Läste precis upp ditt inlägg om din Ducatitur för min MC tokige sambo, han fnissade lite, hihi!
Fast han brukar oxå vara lite ringrostig i början av säsongen:)

Ha en bra vecka,
Kram Jenny

Helena sa...

Väldigt fin bild! Mysig blogg också! Kram Helena

Vita hjärtan sa...

Du tar så fina bilder....! Bellisen känns verkligen som vår!

Så roligt att du kör motorcykel, och speciellt Ducati, jag har en förkärlek till dom. Här körs det Honda, tyvärr inte av mig, men jag har funderat på att ta körkort, när det nu blir av.....

Ha en bra vecka!
Kram Annemari