25 april 2009

Jag har fått en Award!


Jag har fått en award!! Blev så glad när jag läste att
Ett rött Monogram fått sin första award. Det är hon ju värd,
minst sagt. Skriver små gulliga kommentarer mest hela
tiden! =0) Och nu var hon så gullig att hon skickade den
vidare bl.a till mig! Tack snälla! Jag blev så glad!
Jag skickar i min tur den vidare till:
och

Idag var jag till ÖB för att kolla den där quiltade pläden jag
sett om på en annan blogg. Men inte fanns den där inte!
Snyft! Fast plånboken snyftar nog inte fullt lika mycket… ;0)
Däremot fanns kuddar i samma serie men det hjälpte ju
knappast… =0)
Var in till Kapp Ahl och kollade bl.a Vintage Stories igen.
Det fanns ganska mycket kvar men nu bara i små storlekar.
Och dit hör jag tyvärr inte riktigt. Men det blev två par
caprijeans i denim. Ett par ljusblå och ett par mörkblå. Ett
turkosmönstrat volanglinne, en rosbrosch och örhängen ut
Vintage Stories. Så där snyftade plånboken ändå till slut! =0)

Väl hemma klippte jag gräsmattan på framsidan huset. Det
behövdes minst sagt! Gräset var väl decimeterhögt. När blev
det så?! Bäst som jag gick där och slet med gräsklipparen
upptäckte jag att ena hjulet ramlat av. Inte konstigt att det
var tungt! Tur att jag i princip var klar när jag upptäckte
det. Trädgårdsstolarna på uteplatsen fick sig en rengöring.
Vita stolar som stått ute hela vintern blir inte snygga! Och
tyvärr har det börjat flaga här och var men de ser i alla fall
bättre ut efter tvätten.
Sen får jag erkänna att jag solat lite också. Så himla härligt!

I kväll var som sagt vännerna här för att prata New York. Vi
har haft en trevlig kväll med grillning och prat. Något längre
kom vi i planerna men en del får väl lösa sig på plats också.
Finns ju hur mycket som helst som vi vill göra!

Ha en skön söndag!

4 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon! Tänkte på dig direkt när jag skulle välja några. Ja nu växer det så man knappt hinner med..och det är ju så härligt.
Ha en fin söndag
Kram till dig
AnnaMaria

mylovelygrandma sa...

Hejsan!Grattis till din award:) Ja visst är osthyveln söt!? tur att man har bloggvärden där man kan prata med "likasinnade" för jag tror det är få i min närhet som uppskattar en gammal osthyvel, haha :)
Ha en fin dag!
Kram!

Jenny sa...

Hej gulliga du!
GRATTIS till awarden, den är du väl värd:)

Åh tack för att du skickar den vidare till mig, blir ju jätteglad!!


Ha en jättebra dag vännen,

Kraam Jenny

carina sa...

Grattis till din utmärkelse.
Roligt,roligt.
Kul att ha en resa att se fram emot.
Jag ska också på en liten tur här framöver...längtar.
Måste nog på Kapp Ahl och kolla in det berömda sortimentet.
Kramar/Carina