10 april 2009

Påskharen har värpt! =0)


Igår fick jag en liten present på jobbet! En söt påskhare
(men det är nog en kanin eller??) från Sagaform. Extra
kul eftersom jag själv kikat på den på Åhlens i just den
lila färgen. Kul! Men vart tog alla chokladägg i den
vägen??? ;0)
Vi firade skärtorsdag och lite mer födelsedag igår kväll ihop
med några av den yngre delen av släkten. Det är alltid trevligt
att umgås över lite god mat! Många skratt blev det!
Jag fick en vacker bukett…


... med vackra kvistar i!

Och ett tjusigt paket...


… med vackra snören! Det tackar jag för! =0)


Sen måste jag bara nämna denna fantastiska ros som jag fick
på min födelsedag förra tisdagen! Att den fortfarande står lika
vacker är helt otroligt!


Nu funderar jag på om jag skall ge crosstrainern en match! Att träna
en gång var tredje vecka är väl också regelbundet?! ;0)


Ha en fortsatt skön Påsk!!




5 kommentarer:

Jenny sa...

Hej! Vilken söt påskhare/kanin du fått!

Rosen är ju alldeles bedårande vacker!!

hmm..träning var tredje vecka är oftare än vad jag rör på mig..hihi!

Glad påsk!
Kramis Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fylla år är inte så dumt, presenter och blommor än. Påskharen var jättefin, det är svårt och låta bli godiset. det liksom slinker in i munnen av sig själv!
Önskar en riktigt bra Påsk
Kram till dig
AnnaMaria

Maria sa...

Tack för ditt besök i min blogg,
blev glad att du hittade dit!=)
Vilken söt kanin du fick..ja dom
där chokladäggen är goda,försvinnande
goda,hihi.=D

Fin bukett du fått likaså den underbart
vackra rosen,jag älskar rosor!Du har ett vackert namn på din blogg!

Grattis i efterskott,
önskar dig en Glad Påskhelg!
Läste förresten att du är vädur,
det är jag med*ler*

Kram Maria

Maria sa...

ps,så mysig blogg du
med har!Sätter in din blogg bland bloggar jag tycker om att besöka.=)

*Kram*

carina sa...

Hejsan och trevlig fortsättning på helgen.
Har inte besökt din blogg på ett tag så jag hade en hel del att ta igen.
Du visar så himla fina bilder...jag blir så glad.
Nu ska jag länka dig så att jag hittar igen dig lättare.
Kramar/Carina