26 april 2009

Söndagsdepp...


Idag har jag varit en dålig människa... Har knappt varit utanför
dörren. Satt på altanen en stund när solen äntligen visade sig
men den gick snart i moln vad klart. Och blåsigt var det också.
Tänkte att jag skulle ha städat på "mitt" rum som ser ut som ett
bombnedslag. Inte ens det har jag gjort... Har legat på soffan och
bläddrat i tidningar. Orkar liksom inte ta tag i större saker. Hur
sjutton skall jag komma i gång?! Känns inte bra heller att bara
"sitta av" tiden. Usch och fy!
Skall försöka hitta en positivare ton till nästa inlägg, jag lovar! =0)

Ha en bra vecka! (Den är kort, hurra!)

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Godmorgon. Visst kan vi unna oss och sitta i soffan!! Det gjorde jag också igår en hel del.. Skönt. Vi hinner städa en annan dag.
Är på jobbet nu, och lite måndagstrött är man ju, men det släpper nog.
Ha det så gott nu
Kram till dig
AnnaMaria

liven sa...

Heisann og takk for hilsen hos meg:o)
Ja avogtil har vi bare sånne dager......jeg hadde det også i går!!
Da satt jeg i stolen og strikket mesteparten av dagen:o)
Nydelig bilde....elsker blå blomster:o)

Håper du får en fin dag i dag da......og en god ny uke:o)

Huset på landet sa...

Visst måste man få tag igen sig ibland ;). Det ser ju ut som om det fina vädret skulle fortsätta nu, hoppas, hoppas!!
Här blev det många timmar i trädgården med räfsan över helgen...
Ha en skön vecka!

Ardisia sa...

Hej hej! Roligt att du kikade in i min blogg :) alltid kul att hitta nya bloggar!

Visst har vi alla rätt att bara slappa ibland, precis då vi känner för det :)) Kan säga att jag fick inte mycket mera gjort igår heller.
Ha en bra dag! Kram från Ardisia

Hemma hos lilla mig sa...

Ibland får man unna sig att bara slappa.
Åhh, det är så mycket nytt på Kärrstegen. De har utökat sin affär med fler byggnader. Där kan man strosa så länge..
Kram