04 april 2009

En härlig lördag!

Vilken härlig dag det har varit! Visst var det dimmigt på morgonen
men den låg inte lika lågt som igår och det ingav visst hopp. Inte
långt senare var himlen blå och solen sken för fullt. Underbart!
Satt ute mitt på dagen under en pläd och läste
Drömhem & Trädgård. Det var hur härligt som helst! Livsandarna
vaknar verkligen till liv. Så mycket att jag till och med fick planterat
mina stackars växter som jag köpte precis innan senaste snön
kom. =0) De har stått och tjurat i vår matkällare sen dess, men idag
fick de alltså komma ut i solen. Visst är de söta?!
Jag hittade dessutom denna lilla raring! Håller visst för dålig koll på
vad som händer i vår trädgård... ;0)

Det var fler än jag som njöt i solens värmande sken…

Nu på kvällskvisten har jag sytt lite på mina påbörjade underkläder.
Kul att få sytt hemma för en gångs skull!
Dessutom såg vi på den senaste Bond-filmen, Quantum of Solace.
Var väl sådär tycker jag. Men nu behöver jag inte vara nyfiken på
den längre. =0)
Ha en fortsatt skön vårhelg önskar

3 kommentarer:

Borta bra men hemma bäst sa...

God morgon!

Så roligt att du kikade in hos mig och tack så jättemycket för kommentaren :)

GRATTIS i efterskott på 40-årsdagen måste jag få säga, hoppas du fick en riktigt mysig dag :)

Vilka vackra smycken du tillverkar, så duktig du är.

Kram Åsa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vackra färger, nu kanske du får besök av en och annan fjäril. Har sett årets första Citronfjäril. Gullig kisse
Ha en fin dag
Kram till dig
AnnaMaria

Hanna sa...

Fina vårbilder!
Hanna