03 april 2009

Denna typiska vårdimma...


Idag har verkligen vår kära stad gått in i vårdimman!
Tyvärr är det ju inget ovanligt men inte gör det saken
roligare för det. Just idag har det väl inte stört mig så
himla mycket om jag skall vara ärlig. Hoppas bara att
vi får se solen under helgen!!
Har surfat runt på diverse bloggar nu i kväll. En hel del
amerikanska, då jag gillar allt pyntat och puttenuttigt!
Avskalat vad är det?!! ;0) Jag har hittat lite spännande
saker som jag skall se om jag kan få gjort framöver. Men
jag är ju en så´n optimist när det gäller att få saker gjorda
och vet ju hur det brukar bli till slut. Inget alls... Men jag
vill!!
På tal om amerikanskt, Romantic Homes är en tidning jag
gillar! Där finns många vackra miljöer. Vissa är dock för
dekorerade även för mig! Lagom är ju bäst trots allt. ;0)
Skall nog ta och kika på mina påsksaker i helgen. Jag brukar
inte frossa i påsk precis men jag har några söta saker jag
gillar att plocka fram. Bilden ovan är från min kära Mors
påskdukning förra året. Sött!


Ha en skön helg!


2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Ingen dum ide alls det där med och kolla på utlands-bloggar. Det ska jag också göra. Ny inspiration är alltid välkommen. Fint hos din mamma förra året.
Ha en bra helg
Kram till dig
AnnaMaria

carina sa...

Hejsan!
Har suttit o kollat runt lite och då dök din trevliga blogg upp.
Snygga bilder och roliga texter.
Jag återkommer.
Man får väl passa på att önska grattis i efterskott.
Himla fina presenter!!!
Ha en bra helg.
Kram/Carina