09 mars 2009

Sprättat och klart!!

Nu har jag varit duktig och sprättat det jag sydde fel på
sykursen förra veckan! Och nålat om. Det var resåren
längs benen på trosan som jag lyckades vända fel trots
att jag tittade flera gånger. Var väl helt enkelt inte helt
med i skallen. =0) Så nu är det förberett för morgondagen
och jag behöver inte ägna kvällen åt att sprätta utan kan
börja sy direkt. Ta i trä... Skall bli kul att gå dit även om
jag vet att bästa sykompisen inte kommer att vara där.
Hon är hemma och slipar sina skidor. =0)

Var hos frissan idag och snyggade till mitt hopplösa hår.
Skall bli intressant och se hur det går med att få ordning
den frisyren i morgon bitti... ;0)

Nu skall jag gå och lägga mig så att jag orkar med morgon-
dagen ordentligt. Sov lite dåligt i natt tyvärr. Natti, natti!


1 kommentar:

Lotta i S-vall sa...

Men vikken mysig blogg :) Jag blev glad av att läsa den. Hoppas du fått sova ordentlig nu så ddu är pigg o laddad för dagen.Ha de gott