17 mars 2009

Resultat av sykvällen...

I kväll blev jag klar med den nya trosmodellen jag ville prova.
Så här blev den. Lite rejälare, jag vet, men det är bekvämt att
ha även så´na i sin låda. ;0) Blev väldigt nöjd med spetsen
som jag faktiskt hade i mina egna gömmor. Köpte den på E-bay
ihop med ett helt gäng andra spetsar för ett par år sen. Nu kom
iallafall just den till användning!!

Och så gjorde jag det sista på en limegrön BH. Känns skönt att ha fått avsluta ett par saker. Givetvis skall de båda få matchande kompisar så småningom!

I morgon har jag ytterligare en ledig dag bara för mig. Skall bli så kul att få pyssla igen! Har bara inte planen klar för mig då det varit osäkert in i det sista om jag skulle få ledigt. Men jag skall nog komma på något!

(Varför håller texten på och dummar sig med avstånden mellan

raderna???)

Natti, natti!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan.
Inte syr du väl underkläderna???
Då är du duktig! Jättesöta!!
Rolig och fin blogg du har.
Pyssla på du på din lediga dag, du kommer nog på något att göra.

Ha det gott,
Kram Anneli

Glitter och Marsipan sa...

Men syr du underkläderna själv?
Det måste ju vara hur svårt som helst.
Jättesnyggt.
Ha det gott
kram Anette