05 mars 2009

Positivt!

Det känns som om jag kan leva på gårdagens pyssel länge!
Vilken underbar känsla att ha fått göra precis jag vill i flera
timmar. Jag har varit så himla trött och sliten länge så det
har inte blivit av tidigare även om tid kanske funnits emellanåt.
Men inför gårdagen var jag så fokuserad på att jag verkligen
skulle få gjort de roliga sakerna så jag kände inte ens efter
hur jag mådde. Så himla härligt!! Det gjorde inte ens något
att jag blev kvar på jobbet lite extra idag! =0) Ledig varje
onsdag vore ju drömmen. Dags att ta en lott eller något?! ;0)

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej! Vad kul att du haft en bra och rolig dag:)
Vi hittade några saker på auktionen som fick följa med hem: ett jättesöt kakfat i glas på fot, ett litet brunt skåp (som ska bli vitt:)) och min bonusdotter Tindra (!) köpte en våg i emalj som hon blev överlycklig över, hihi! Får visa bilder på bloggen sen!

Ha en sköön kommande helg!

kram Jenny

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vad fina saker du gjort, armbandet och din Tilda var jättefin! Pyssel och dagdrömmar kan göra gott om man är trött.
Ha det så gott
Kram till dig
AnnaMaria

Anneli sa...

Hejsan.
Skoj med en ny blogg. Pyssla det är livet, det kvittar vad man gör bara det är något skapande.
Man glömmer bort allt annat och tiden bara rusar iväg. Så pyssla på!
Vilka fina armband du gjort.

Ha en skön helg, Kram Anneli.