08 mars 2009

Hoppsan!

Oj, nu har jag fastnat vid datorn och alla roliga bloggar igen!
Skall nog ta och stänga ner och gå och göra något kreativt
istället nu när jag har chansen! =0)
Är ensam hemma för min man (egentligen sambo men det
låter så tråkigt...) är för andra dagen iväg på ett motorcykel-
ärende. Vi får tillökning idag! En lite speciell Ducati kommer
att hamna i vårt garage. Och lilla jag kommer att få köra den
om och när jag har lust. Spännande!
Ok, då skall jag ta och gå iväg till mitt stökiga knep-och-knåp-
rum och se om jag kan åstadkomma något. Rummet skulle
förresten egentligen vara ett välstädat vackert rum att bara
koppla av i. Knep-å-knåp-rummet skall vara i ett rum i källaren
som nu bara är ett stort förråd med alla mina saker nedpackade
i lådor. Vilken utmaning att få ordning där... Huu! Men en
vacker dag framöver skall jag ta tag i den saken också.




2 kommentarer:

jfmarcelo sa...

Holaaa:
Te invito que visites mis blogs de fotos de mi pueblo, de España, de Italia y Francia:

http://blog.iespana.es/jfmmzorita2

SALUDOS DESDE ESPAÑA

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg ! Vet du , det er jeg helt sikker på, at du en vakker dag får laget deg et flott rom med alle dine saker.
Hi hi, Ducati...her er det Harley det går i, snart skal den vel på veien og jeg blir gressenke hver gang det er fint vær :o)
Klem