02 mars 2009

Lång dag...

Skam vad tråkigt det är när jobbet tar så mycket tid!
Idag hade jag gjort full dag halv fem men var tvungen att
stanna till kvart över sju. Vart tog min kväll vägen? Hur
gick det med mina planer? Ingenting funkar. Det känns
inte ens kul att gå och sy i morgon. Hinner ju inte förbereda
mig så som jag tänkt i kväll. Och det känns tungt att inte
vara hemma i morgon kväll heller. Även om det är en kul
sak jag skall iväg på. Så funkar jag. Tyvärr...
Allt är bara tungt, tungt igen. Suck!
Får drömma mig bort lite i tidningarna som kommit med
posten idag, Allt i Hemmet resp. Hem & Antik. De är alltid
inspirerande att bläddra i.

1 kommentar:

Jenny sa...

Hej! Tack för din gulliga kommentar hos mig:)
Låter inte kul med så mycket jobb..hoppas det lugnar ner sig..
Just det, jag har ju oxå fått Allt i hemmet idag, har fastnat här framför datorn så tidningen glömde jag:)
Ska nog koka en kopp te o sätta mig o bläddra en stund:)
Ha en bra tisdag,
kram Jenny