01 mars 2009




Jag fick en utmaning av Annemarie samtidigt som jag fick
awarden. Så här ser den ut. Den går ut på att komplettera
den första texten (den feta stilen) med sina personliga svar.
Håll till godo! ;0)

Jag har många drömmar som jag vill förverkliga.
Jag älskar min go´a sambo! Jag ställer upp för
mina nära och kära. Jag gillar Budapestbakelser.
Jag älskar att knepa och knåpa! Jag önskar att
mitt jobb inte tog så mycket kraft och energi.
Jag längtar tills vi åker till New York längre fram
i vår!!

Jag sänder utmaningen och även Awarden vidare till:
Ljuvliga liv


2 kommentarer:

Kerstin sa...

Grattis! Ska försöka få tummen ur att anta denna utmaning senare...nu väntar studierna!

Kramar, och TACK!

Glitter och Marsipan sa...

Hallojsan.
Grattis till utmärkelsen.
Kul utmaning,och vad spännande det låter med New York till våren.
kram kram Anette