26 mars 2009

Inköpen avklarade...

Idag har jag varit både på Systemet och på stormarknaden
och handlat inför lördagskvällens begivenhet. Många hundra-
lappar har gått åt... Men det är våra go´a vänner värda. =0)
Hoppas bara att recepten jag hittat ger bra resultat! Har ju
bara ätit något enstaka av dem så satt säga. Men det löser
sig säkert. Bara jag blir klar i tid.
I kväll har jag färgat över mina grå som börjat dyka upp... :0(
Av någon anledning blev de tydligare efter att jag varit och
klippt mig. Men nu är de gömda igen! Hi, hi...

2 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det där ser gott ut! Ostpajerna ska jag skriva av receptet på. Hoppas ni får bättre väder imorgon till kalaset, här är full snöstorm nu!
Grattis till jubilaren
och stor kram
AnnaMaria

Glitter och Marsipan sa...

Hejsan.Oj,har du kalas,då är det mycket att stå i.
Maten som du visar ser jättefin ut.
Hoppas allt blir bra.
kram kram Anette