03 mars 2009

Har haft en trevlig kväll!


Jag har varit och sytt i kväll och det var jättetrevligt! Mycket
prat och skratt. Att jag sen sydde fel och får sprätta innan
nästa gång är ju en annan historia... =0) Det är en ny modell
av trosa på gång och det är lite spännande.
Dessutom ringde en mycket nära vän och det var väldigt kul
att höra hennes röst för vi mailar mest då vi bor långt från
varandra. Kul att prata med dig Gumman!!
Det skall bli så skönt att vara ledig i morgon! Tänk att min plan
gick hem hos chefen så långt iallafall. Morgondagen skall ägnas
åt bara så´na saker jag tycker om att göra. Knepa och knåpa!


2 kommentarer:

Glitter och Marsipan sa...

Hallojsan.
Hoppas att du får en fin pysseldag,och visar sen vad du har gjort.
Må så gott
kram kram Anette

Kerstin sa...

Åh, så härligt det låter, att bara ägna sig åt det man vill! Det gör en nog lycklig!

Kul det låter att sy underkläder, det har jag faktiskt aldrig försökt mig på...skulle vara kul att lära sig!

Ha det så gott!

Kramar Kerstin