01 mars 2009

Dagens besök på Symässan!


Tack ni rara som gett mig glada tillrop här på Bloggen!! Det värmer!
Och tack snälla Annemarie för Awarden du gav mig! Jag blev
verkligen jätteglad!

Idag var jag iväg till Symässan i Exercishuset här i Göteborg med en
av mina go´a vänner från sykursen. Vi tillbringade fyra timmar där!
Jag hittade, inte helt oväntat, ett och annat. Bl.a köpte jag lapptäcks-
tyger med katt-tema. Se ovan. Drömmer om att någon gång få sytt
något som kallas en Gladväska. Vi får väl se hur det går med det...



Hade det stora nöjet att få göra en berlock på en workshop. Det
lustiga var att jag köpt material till just detta efter att ha sett
liknande smycken när jag var i London före jul. Lyckades dock
inte få till rätta tekniken när jag provade själv under julledigheten.
Så denna oplanerade workshop passade utmärkt! (Men varför
vänder sig bilden när jag laddar upp den??? Blir ju inte lika fin åt
detta hållet.)


Köpte även lite smyckedelar. Det skall bl.a bli små änglar av några
av dessa.


Sprang även på ett tyg som jag bara var tvungen att köpa! Tyckte att
det var så himla läckert. Får väl bli en topp att ha över ett svart linne
eller något liknande.


På slutet köpte jag även lite underklädesmaterial och då blev det
bl.a denna vackert gröna och guldiga spets.
Känner mig väldigt nöjd!! Kanske kommer ni att få se mer av det
jag hittade framöver! ;0)

Det har varit en bra dag och jag har fått precis den form av
avkoppling som jag så väl behöver. I morgon är jag rädd för att
det blir ytterligare en hemsk dag på jobbet. Iallafall på
förmiddagen... Usch!
Men jag ser fram emot min nyinförda lediga dag på onsdag!!
Ha det gott!!


Inga kommentarer: