16 mars 2009

Blommor till mig! =0)


Som en uppmuntran till mig själv för att jag klev upp på
crosstrainern idag och körde mig svettig: Flera fång rosor! ;0)
Jag är kanske lite knäpp men jag älskar att fota vackra
blommor när vi är ute och reser. Jo, jag fotar ju även här
hemma men utomlands kan man se blommor presenteras
på ett annat sätt än här hemma.
Titta särskilt på luktärtorna i nederkant! Tänk att kunna
plocka så´na fång i sin trädgård. Jag får nog börja planera
för det... Hi, hi...
Vår trädgård är världens tråkigaste. Har tappat inspirationen
för längesen. Halvkugga, helskugga, slänter, mossa och lerjord.
Tips någon?! ;0) Jag hoppas att få tillbaka inspirationen om
några år eller så...

Nu skall jag gå och göra en smootihe!

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej! Vilken fin bild!
Luktärter är så fina blommor, vi planterade det i vårt växthus förra året:)

Vi har oxå slänter o mossa i vår trädgård, och tyvärr ingen kvällssol..som tur är har de tidigare ägarna planterat en hel del fina växter som vi kan njuta av till våren och sommaren:)

Ha en härlig kväll,
kram Jenny

Hanna sa...

Jätte vackra blommor!
Hanna
blommorifonstret.blogspot.com

märta sa...

Tack för ditt lilla inlägg hos mig, lika roligt varje gång någon lämnar ett spår. Ska försöka kika in hos dig ibland. Ha det så gott! märta