12 mars 2009

Biljetterna är i hamn!


Foto: U2.com

Skrev ju härom dagen att jag så gärna ville ha tag på
biljetter till U2:s konert på Ullevi i sommar. Igår rodde
vi hem dem via fancluben. Underbart!!!
Köpte deras skiva samma dag som den kom ut och jag
har fått en ny favoritlåt, "Magnificent". Oj, oj, vad jag
skrålat till den redan. Den är så bra så jag vet inte var
jag skall ta vägen. Vet med mig att jag kommer att
yla mot skyn när den dyker upp på konserten. Vilket
den ju bara måste göra!
Jag har lyssnat på U2 i 25 år så deras spelning är ju
en av årets kommande höjdpunkter. Lääängtar!! ;0)




5 kommentarer:

Snuttan sa...

Tack för komentaren på min blog

Ohh vad härligt att få se U2. Vad avundsjuk jag blir

kram

Maria renoverar 1920-talshus sa...

Hej!
Kul!! Själv ska jag på Madonna och DET ser jag också fram emot.
Ha en bra helg!
Kram MARIA

Vita små hjärtan sa...

Va kul! Ha en trevlig helhg!

Katta sa...

Åhh grattis!!!! Älskar u2! har varit mina favoriter i ca 28 år nu. Har i dagsläget inga biljetter till den här konseren men inget är omöjligt ännu.Tack för besöket på min blogg, fint du har det här.Kram Katta

Kerstin sa...

Åh..U2...vad kul! Skulle gärna vilja gå, både på U2 och Madonna! Men, men, den tiden kommer den med. När barnen blir större och prio hamnar på en själv igen.

Ha en toppenhelg, kramar!!!