16 februari 2009

Shabby Chic har gjort konkurs?!

Foto: Shabby Chic

Sitter här och känner mig lite skakad på något konstigt sätt.
Läste precis på Rachel Ashwell blogg att hennes företag
Shabby Chic gjort konkurs! Känns väldigt konstigt på något
sätt. Vet inte varför jag reagerar så på det. Och tydligen är jag
lite sent ute för det hände fär ett par veckor sen. Har inte varit
inne på hennes blogg på ett tag helt enkelt. Upptäckte henne
på tv-kanalen "Style" för många år sen då hon hade en tv-serie
om sin inredningsstil. Jag fastnade direkt. Har ett antal av
avsnitten på VHS så det är ett tag sen.

Har köpt hennes böcker och dreglat över det vackra innehållet.
Hoppas att de lyckas rekonstruera företaget så att någon butik
finns att besöka när jag skall till N.Y i maj. Jag som sett så fram
emot det!

Har lyckats komma över en kudde och två kuddöverdrag på E-bay
till skapliga priser för några år sen. Annars är ju hennes produkter
ganska dyra. Men ack så vackra!!

Får nog ta och bläddra i en av böckerna och "sörja" lite innan jag
somnar i kväll.


Lycka till Rachel!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Nej men så bra det gick nu !!! :-)
Jätte fin sida o så himla mycket DU Vännen !

Bamsekram !!

/ Vickis