25 februari 2009

Liten söt sak som kom med posten!


Ibland har det sina fördelar att vara lite glömsk! I kväll
när jag kom hem väntade ett paket som kommit med
posten. En liten prenumerationsgåva från en tidning.
Det var en liten Marimekkoskål på fot. De heter säkert
något tjusigt som jag inte kommer på nu. ;0)
Denna är av den lilla modellen. Jättesöt! Jag skulle inte
ha något emot att äga fler. Har kikat på de större flera
gånger men inte tyckt att jag skall kosta på mig just då.
Töntigt egentligen. Gav förresten bort en vacker blå i
kombinerad julklapp/födelsedagspresent till en god vän
förra året. Jag har en förmåga att ge bort så´nt jag själv
skulle vilja ha... Hade svår beslutsångest men som väl
var verkade jag till slut ha prickat rätt med färgen. =0)
Skulle jag köpa till mig själv skulle jag säkert stå där som
åsnan mellan två hötappar. Rosa eller blå? Vilken blå
isåfall? Rosa eller blå? Rosa eller blå? Vilken blå
isåfall? Rosa eller blå...? Rosa eller...? Rosa...? Blå...?



Inga kommentarer: