23 februari 2009

Kvällsrapport!


I kväll är jag bara trött, trött och åter trött! Jobbade till kvart
i åtta i kväll. Känns ju sådär att bara komma hem, äta och sen
i princip gå och lägga sig. Nåja, så illa är det kanske inte men det
är så det känns. Och inte gör det saken bättre att jag sov dåligt
i natt. Suck! Synd att man skall behöva jobba så mycket för att
finansiera sin fritid! ;0) Då jag ändå inte får något gjort...

Och nu kom jag på att jag borde gjort ett kort till aktiviteten jag
skall på i morgon kväll. Skam också! Ja, ja, det blir inget med det
nu.

Kul är det iallafall att se alla andra duktiga bloggtjejer som grejar
och donar som skam med både det ena och det andra! Kanske
är jag också där så småningom?! Nu skall jag snart lägga mig och
drömma mig bort till alla roliga saker jag hade velat göra. =0)

Ytterligare en gång får ni hålla till godo med en gammal bild... En
keramikängel jag målat på egen hand. Det var himla kul!!

Sköt om er!

Inga kommentarer: