17 februari 2009

Kom äntligen iväg på sykurs igen.


Äntligen bar det av till sykursen igen. Förra veckan hade
vi "sportlovsledigt" och veckan innan satt jag på jobbet
och slet till sena kvällen.
Det var himla kul att träffa mina glada sykompisar igen!
Hade med mig en trosa jag köpt som vi gjorde ett mönster
på. Skall bli kul att se hur den blir. Började iallafall att
klippa till den. Tyvärr är det inget nästa vecka för vi var
flera som inte kunde komma då. Mitt uppdrag nästa tisdag
får nog vara hemligt ett tag till... =0)

Vill passa på att gratulera min bror på födelsedagen när
jag ändå är här! Pärlhyacinter passar honom bra, Jord-
fräsen... Fniss! Ja, det var ett antal år sen vi kallade honom
så. Men han kröp omkring med jord kring munnen och
försökte äta mammas pärlhyacinter i trädgården. Det
var tider det!!




Inga kommentarer: