21 februari 2009

Kappan är provad!


Foto: Lindex


Det blev som jag misstänkte... En liten jakt på kappan idag
på förmiddagen. Men den blev inte så lång som väl var,
butik nr. 2 hade den inne i min storlek.
Tyvärr var den inte riktigt för mig ändå. Ärmarna var i
3/4-längd vilket kanske är på modet nu men jag begriper
inte varför man skall ha såpass korta ärmar på ett ytterplagg?!
Sen tyckte jag att tyget var lite väl stelt också. Så där sparade
jag de slantarna.
Köpte dock en ny väska. Jag har länge saknat en väska med
lång axelrem. Idag sprang jag på en som jag blev småförsälskad
i direkt inne på Lindex. Tog mig en runda i andra affärer först
för att inte förivra mig men återkom sen för att köpa den. Och
då hade en av de två som fanns kvar i svart försvunnit! Pust!
Väskan är likadan som den på bilden fast i svart som sagt. Visst
är den söt?!

Inga kommentarer: