26 februari 2009

Jobbigt!

Jaha, då har jag suttit på jobbet igen i kväll. Kan inte påstå
att jag tycker att det är särskilt kul. Det har varit lite väl
mycket övertid senaste året och nu börjar både jag och
min kropp tröttna. Jag orkar inte, hjärnan orkar inte heller
utan spökar lite då och då. I morgon är det till att jobba tills
utskicket är klart. Tror knappast att jag kommer att kunna
gå tidigare fast jag suttit över i kväll. Suck!
Något positivt som har hänt är att jag fått ok på, iallafall, den
tjänstlediga dagen i månaden jag bad om förra veckan. Ta i
trä! Sen får vi se hur det blir med resten av min plan...

Nu skall jag gå och sova gott!

1 kommentar:

Vita hjärtan sa...

Oj, låter som att du har det riktigt jobbigt på jobbet...... Hoppas du har en lugn och skön helg nu i alla fall!

Tack för din jätte-gulliga kommentar inne hos mig.....den värmde verkligen :-)

Ha en riktigt skön lördagskväll! Här blir det i alla fall Melodifestivalen!
Kram Annemari