05 februari 2009

Fredagsutflykt på gång!


I morgon skall jag ha en heldag ledigt från jobbet. Tyckte att

jag var värd det efter allt slit senaste dygnen. Som väl var

höll min chef med. =0) Så jag skall passa på att träffa min

kära mamma på Göksäter, Orust. Det skall väldigt trevligt!

Vi får se om vi hittar något spännade fynd. Jag skall iallafall

titta på deras lapptäckstyger bl.a med tanke på Tildaänglar

och en väska jag vill sy av modellen Gladväska. Det finns ju

hur mycket som helst att titta på där så hela dagen lär nog

gå. Sen måste vi ju äta den obligatoriska räkmackan och

prata lite också!




2 kommentarer:

Vita hjärtan sa...

Vad mysigt det låter, hoppas ni får en bra dag!

Min syster äger en Guldsmedsaffär i Mjölby och två gånger om året får jag följa med henne på mässa för att inhandla nya smycken till butiken. Det har vi gjort i 10 år nu och det är lika roligt varje gång!! Så många trevliga människor vi träffar och så många fina smycken vi ser, jätteroligt!!! Några av mina favoriter är Björg och Aagard. Sedan givetvis Charlotte Lynggard, men det är alldeles för dyrt för oss!

Ha en bra helg!
Kram Annemari

Fröken Tindra sa...

Oj, vad avundsjuk jag blir på dig som har en syster med egen guldsmedsaffär! =0) Det där
låter ju hur kul som helst!
Tack,vi hade en bra dag på Orust! Rapport kommer under morgondagen.