08 februari 2009

Äldre alster...


Då jag inte haft tid, ork och ro på lite väl länge för att utöva mina
hobbies får jag visa er mina alster som har ett drygt år eller så
på nacken… Jag hoppas att det skall lugna ner sig på jobbet
framöver så att jag kan få tid och ork över för att sätta händerna
i det jag tycker är roligast. Nämligen pyssel av olika slag.
Det är himla kul att göra smycken. Frossa loss i pärlor och andra
detaljer i vackra färger.
Rosa är en av mina favoritfärger. Armbandet nedan var det första
jag gjorde av den modellen och jag var jättenöjd med det. Tyvärr
sålde jag det... Två rosa halsband har blivit gjorda efter det. Och
jag skall försöka få gjort ett liknande armband på nytt som jag
inte skall sälja... ;0)






Grönt halsband och ett grönt armband. Armbandet är jag väldigt
förtjust i. Änglarna är så himla söta!










Två blå halsband och ett blått armband. Det är kul att prova att
göra lite olika modeller.




















Och till slut, min egen favorit, det turkosa halsbandet. Jag är väldigt
svag för turkos så detta halsband har jag använt ett antal gånger.


Inga kommentarer: