30 januari 2009

Vackrare vardag...


Åkte till Åhlens för att köpa den där ögonpennan från Estée Lauder
som jag förälskade mig i före jul. Och den där ögonsskuggsprimern
från Lumene som jag läst om... Sagt och gjort!
Kruxet var att jag gick in på The Bodyshop också... Kom ut därifrån
med massa roliga make-up-artiklar. Ett highlighterstick från den nya
vårserien och tre utgående artiklar till halva priset. Inte fel! Jag älskar
när det glittar lite som ni märker i listan nedan.

Från vänster till höger på fotot:
Lumene: Beauty Base Eyeshadow Primer

Estée Lauder: Smoked Eye Pencil, Smoked Sapphire

The Bodyshop: Sparkle Eyeliner, Ocean Green

The Bodyshop: Eye Lustre Liner, Glistening Blue

The Bodyshop: Roseflower Radiance Stick, Sheer Pink

The Bodyshop: Shimmer Sun Gel

Ni skall få veta vad jag tycker om produkterna när
jag provat dem.
















Får erkänna att jag även köpte denna hemliga påse för 49 kr.
Kommer inte ihåg vad värdet skulle vara. Kanske 250 kr?!
Ni skall få se vad det var i den längre fram!



Nu är det dags att titta på Let´s Dance! Mer glitter!! ;0)


1 kommentar:

Vita-hjärtan sa...

Vad spännande att se vad det finns i den hemliga påsen! Å, jag är också sugen på den nya Tilda-katalogen...

Trevlig helg/Evelina